خرید کولر گازی و اسپلیت عمده

خرید کولر گازی عمده، آن هم با قیمت مناسب از معضلات برخی از تامین کنندگان و یا فروشندگان خرد تجهیزات سرمایشی و گرمایشی می باشد. با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش دما و گرم شدن هوا، نیاز به تجهیزات سرمایشی بیشتر می شود. به خصوص این که گاهی اوقات کولر های آبی پاسخگوی نیاز خانه ها و ادارات نمی شود. در این بین مسئولین خرید و تامین کنندگان به دنبال خرید کولر گازی با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب به صورت عمده می باشند.

خرید اسپلیت عمده

ممکن است برای یک شرکت، یک ساختمان بزرگ مسکونی و یا یک موسسه دنبال خرید خوش قیمت محصولات سرمایشی مانند کولر گازی و اسپلیت باشید. ابتدا با شناخت نوع تجهیزات مورد نیاز خود باید شروع کنید. این که ساختمان شما چه نوع تجهیزاتی نیاز دارد، نیازمند شناخت تجهیزات، تحقیق و مشاوره با کارشناسان خبره این امر می باشد. ممکن است پروژه ساختمانی شما به کولر گازی ،کولر گازی دو پنله،  داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل و یا سیستم اسپلیت مرکزی نیاز داشته باشد. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره برای خرید سیستم های مناسب تهویه مطبوع برای شما می باشند.
با توجه به شرایط محیطی و نیاز شما، ممکن است شما کولر گازی و اسپلیت دیواری، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده و کولر گازی پرتابل و … نیاز داشته باشید. همچنین ممکن است یا توجه به محدودیت مصرف برق ساختمان، نیاز به خرید عمده کولر گازی کم مصرف اینورتر دار داشته باشید.
نکته بعدی در خرید، ضمانت اصالت کالا و گارانتی دار بودن محصولات می باشد. باید این نکته را در نظر گرفت که کولر گازی های شرکتی و معتبر نسبت به کولر گازی های تقلبی و بدون گارانتی ( به اصطلاح کولر گازی بانه ای و یا کولر گازی گناوه ای ) دارای قیمت بالاتری می باشند. برند هایی مانند کولر گازی جی پلاس، کولر گازی وستن ایر، کولر گازی گرین و … دارای گارانتی کامل ( ۵ سال ضمانت کامل کمپرسور،۱۸ ماه گارانتی کلیه قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ) می باشند. اما به طور مثال برند معتبری مانند کولر گازی ایوولی از گارانتی اصلی معتبری در ایران هنوز برخوردار نیست و شرکت های واسط گاها اقدام به گارانتی این محصولات با هزینه اضافی می کنند.

قیمت کولرگازی و اسپلیت عمده
قیمت کولر گازی عمده

اما در آخر، قیمت کولر گازی عمده و درصد تخفیف آن مورد توجه قرار می گیرد.روی هر برند یک میزان درصد تخفیف می توان در نظر گرفت. این درصد ها برای کولر گازی و اسپلیت با توجه به موجودی کالا در انبار، قیمت دلار، تعداد و سایر عوامل مختلف می باشند. این درصد تخفیف از ۲-۳ درصد تا ۱۰-۱۵ درصد قیمت مصرف کننده با توجه به برند و موجودی کالا متفاوت می باشد.
همچنین فروشگاه یار تجهیز این درصد تخفیف را می تواند به صورت درصد تخفیف روی فاکتور فروش و یا درصد همکاری در نظر بگیرد. این امر کمک فراوانی به تامین کنندگان برای خرید کولر گازی و اسپلیت به قیمت عمده و مناسب می کند.
شما می توانید جهت ثبت سفارش خرید عمده خود، اطلاع از آخرین درصد تخفیف ها و موجودی های انبار، از طریق تماس تلفنی و یا شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *