چگونه بهترین کولر گازی را انتخاب کنیم

با فرا رسیدن فصل گرما، نیاز به سیستم تهویه مطبوع مناسب اهمیت بیشتری پیدا می کند. کولر گازی و اسپلیت از بهترین دستگاه های تهویه مطبوع و از محبوب ترین گزینه ها برای خرید می باشند. اسپلیت ها به شما این امکان را می دهند که بدون کانال کشی های مرسوم، درجه حرارت خانه خود را کنترل کنید. اما با بررسی بازار، متوجه این می شویم که دستگاه های متفاوتی وجود دارد که ممکن است انتخاب را برای خرید سخت کند. اما چگونه بهترین کولر گازی را برای خانه خود انتخاب کنیم؟ بیایید شرایط مختلف یک خانه را بررسی کنیم.

انتخاب کولر گازی بر اساس محدوده پوشش

دلیل اصلی نیاز به تهویه مطبوع، خنک کردن یا گرم کردن چند فضا و اتاق می باشد. اکثر فضاها از قبل دارای سیستم کولر آبی می باشند. اما این سیستم ها نیازمند فضای زیادی برای کانال کشی می باشند. بخصوص در ساختمان های چند طبقه، میزان فضای اشغال شده برای کانال کشی های عمودی غیر قابل صرف نظر می باشد. در حالی که کولر گازی و اسپلیت فقط یک کندانسور و یک واحد داخلی دارد. از طرف دیگر، اگر تصمیم گرفته اید سیستم کولر گازی شما کل خانه را پوشش دهد، مدلی که انتخاب می کنید و تعداد دستگاه ها تحت تاثیر قرار می گیرد. همچنین تعداد طبقات و تعداد اتاق ها نیز در انتخاب شما تاثیر گذار است.

انتخاب کولر گازی برای اتاق یا فضای بزرگ

ممکن است فقط برای یک اتاق دنبال اسپلیت باشید. مدل های کوچک تر با ظرفیت کمتر برای این شرایط مناسب می باشد. اما ممکن است برای خنک کردن فضاهای بزرگتر و یکسره نیاز به کولر گازی داشته باشید.برای این منظور نیز گزینه هایی با ظرفیت بالاتر وجود دارد. البته باید در نظر گرفت که محل قرار گیری این دستگاه ها نیز بسیار مهم می باشد. برای مثال برای تهویه سالن های بزرگ و آشپزخانه که به هم متصل هستند، استفاده از یک دستگاه معقول نمی باشد و باید با توجه به شرایط نقشه محیط و متراژ آن، از چند دستگاه استفاده کرد.

انتخاب کولر گازی بر اساس نیاز های سرمایشی و گرمایشی

برند های کولر گازی مثل کولر گازی وستن ایر، کولر گازی گرین ، اسپلیت جی پلاس و یا … با عرضه دستگاه های مختلفی در این عرصه فعالیت می کنند. یکی از مهم ترین سوالاتی که هنگام انتخاب کولر گازی از خود باید بپرسید، این است که این دستگاه را به چه منظور استفاده می کنید؟ سرمایش و یا سرمایش و گرمایش؟
اکثر دستگاه های امروزی نیاز های سرمایشی و گرمایشی را به طور کامل بر طرف می کنند. اما برخی از دستگاه ها فقط قابلیت سرمایش دارند و به اصطلاح “سرد تک” هستند. بنابراین قبل از انتخاب دستگاه لازم است حتما از نوع آن و نیاز های خود اطمینان حاصل نمایید.

مشاوره برای خرید کولر گازی
مشاوره برای انتخاب بهترین کولر گازی و اسپلیت

بدون شک برای خرید کولر گازی مناسب برای خانه خود، دریافت نظر کارشناسان می تواند کمک زیادی به شما داشته باشد. شما با تماس با کارشناسان فروشگاه یار تجهیز از طریق شبکه های اجتماعی، پیامرسان ها و یا تماس تلفنی می توانید با ارائه اطلاعاتی از خانه خود، بهترین انتخاب برای خرید کولر گازی بر حسب اندازه و نیاز های خود را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *